wtorek, 3 kwietnia 2012

Kąpanie...

W poprzednim poście mówiłam że dodam post o kąpaniu Sisi i oto on. 
Dziś na początku poszłam do sklepu po szampon. Nie kupuje szamponów dla psów za 35zł itp. wole kupic taki za 10zł dla małych dzieci na wrażliwa skórę. Więc dziś taki kupiłam. Na każdy typ włosów i PODOBNO nie szczypie w oczy. Miejmy nadzieje ;D Kupiłam jej też kostki owijane mięsem w zoologicznym i pedigreen na zęby ( ma usuwać kamień na zębach ) zobaczyłam tam córkę właścicieli tego zoologicznego trzymała chomiczka który nie miał 2 przednich łapek ;( mówiła że taki się urodził i, że się nim opiekuje ;( 
Jak wróciłam do domu od razu z moja koleżanką zaczęłyśmy przygotowywać kąpiel. Rozłożyłyśmy ręczniki. Nalałyśmy ciepłej wody do wanny. Wlała tam troche.. no dobra troche to ja przesadziłam bo wlałam dużoooo tego płynu, ale całe szczęście nie zrobiło się tyle pian ile myślałam ;D No wsadziłam Sisi do wanny i zaczęło się kąpanie.. A tu macie zdj. 




Sisi boi się suszarki więc sama się wyciera o dywaniki w łazience ( bo w całym domu mamy panele i tylko w łazience może się biedna psina wytrzeć ) 








I jeszcze ją uczesałam ale niestety już nie robiłam zdj. Bo moja koleżanka poszła i nie miałam fotografa <33 

No i w końcu dałam jej spokój i dostała nagrodę za to że była grzeczna ;) To tyle na dziś Paa ;* 
( a wasze psiaki lubią się kąpać odp. w kom ) 

7 komentarzy:

  1. Hejka.! Super blog.
    Masz ślicznego pieska.! <33
    Też mam Yorka , wabi się Malinka.
    Malinka nie przepada za kąpielami , ale je znosi. A suszarki tak samo nie cierpi jak Sisi. Jak słyszy syszarke to warczy na nią i ucieka. Hehe ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Angela0610 z zapytaj.com.pl

      Usuń
    2. Bierze jej kąpiel tak dobrze, jak kaczka w wodzie.
      Mój jest jeszcze nieśmiały wody, ale z czasem coraz lepiej.

      Usuń
  2. Będę odwiedzać twój blog. Bo jest super.! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój pies nie lubi się kąpać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh :)) Mój nie lubii .

    Ps: Persin z zapytaj .

    OdpowiedzUsuń