czwartek, 5 kwietnia 2012

Z przyjacielem do lasu ;)

Dzisiaj mamy już wolne bo święta... A ja i Sisi siedziałyśmy w  domu i się nudziłyśmy, gdy nagle zadzwoniła moja koleżanka Anastazja i chciała do mnie przyjść ale ją mam nie puściła ;/ Więc ja poszłam do niej. Od razu przywitał nas jej piesek ( maltańczyk ) Mike ;* I jakieś dwa inne psy ale ich nie znałyśmy, ale były spoko ;D Potem wpadłyśmy na pomysł, że pójdziemy z Mike ( czyt. Majkiem ) i Sisi na spacer do lasu. Zrobiłam fajne zdjęcia. Pochodziłyśmy tak z godzinkę i zaczęło się robić nudno. I postanowiłyśmy, że wrócimy do domu. Po drodze spotkałyśmy ślicznego labradora i dwa kundelki jeden czarny drugi taki troche czarny troszkę rudy. Był też taki słodki mały pekińczyk ale mu zdj. niestety nie zrobiłam ;( A tu macie zdjęcia z całego dwu godzinnego spacerku po lesie ;)
                                            Idziemy do lasu ;-) Sisi i Majk
                                                           ooo coś tam pachnie ;D
                                                      Majk postanowił odpocząć
                                                        A jednak nie ;)
                                                              Sisi coś czuje ?
                                              Razem w lesie ;*
                                                   Musieli oczywiście wszystko powąchać ;)
                                             Idziemy już 30 min. a oni dalej się nie zmęczyli ;)
                                                    Mike musiał pogonić za ptakiem ;D
                                                                Odpoczynek ;)
                                                       Sisi poszła nie w tą stronę ;D
                                                      Już musimy wracać c;
                                                        Wyczuł jakąś myszkę ( chyba )
                                                 Wielkiego patyka też trzeba powąchać ;)
                                                     Na jakimś kawałku podłogi ;-)
                                                  Na ściętym drzewie...
                                                      Na drzewie słucha jak coś się drze ;-D
                                               Spotkałyśmy ślicznego labradora ;-)
                                                Wracamy... Już jesteśmy na jakiejś ulicy ;D
Mike ( czyt. Majk) się zaplątał trzeba było go odplątać ;/ 
                                           Sisi na trawce.. Szuka Mike bo go straciła z oczu c;
                                                     No już prawie pod domkiem ;D
                                                      I jeszcze zobaczyłyśmy dwa kundelki ;)
                                              Prawda że ładne ?
A wasze pieski były kiedyś w lesie ?
A mają jakiś psich przyjaciół ?

I to tyle na dziś Paa ;D

9 komentarzy:

  1. Nic więcej zabawy dla psów niż spacer w lesie.I wszystkie psy są ładne i słodkie.
    : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sisi jest śliczna ;* Mike tez ;D Będę tu wpadać.... Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój York (Malinka) bardzo lubi spacer w lesie. Mieszkam na wsi więc codziennie chodzimy do lasu na spacer , ale ja Malinke spuszczam ze smyczy :D .
    Malinka ma psią przyjaciółke. Jej psia przyjaciółka nazywa się Tosia i jej właścicielką jest moja naj przyjaciółka. często do siebie chodzą i chodzimy razem na spacery :D
    P.S. Śliczne pieski.! Ale twój jest Naj.! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dzięki. A Malinka ci nie ucieka ? moja Sisi czasem sucha a czasem nie ;)

      Usuń
  4. Mój był w lesie. Ciągle czegoś szuka :D Ale niestety nie ma tu żadnych kolegów ani koleżanek ;/ A po za ty Rufi to też Maltańczyk :D
    Blog o nim : oko-maltanczyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wie widziałam tylko twój ostrzyżony a ten nie ;D

      Usuń
    2. Goguś pozdroo . Sweetaśny piesekk . A tak pytam , co mu najlepiej wychodzii ? ; *

      Usuń