niedziela, 1 kwietnia 2012

Stadnina koni !!

Nie dawno wybrałam się z Sisi na stadninę koni, która znajduje się w Tarnawce ! Na początku się bała więc zrobiłam tylko 1 zdj. Za to zaprzyjaźniła się z jednym koniem on chyba też ją polubił. Jeden źrebak opluł nas tym sianem co miał w buzi hehe ;D Fajnie było. Widziałyśmy małe źrebaki Sisi piszczało bo chciała do nich iść a musiał czekać i się tylko im przyglądać. Na końcu 1 podszedł do siatki i schylił się do niej. Sisi była w niebo wzięta ale, jak koń zaczął ruszać głową uciekła i schował się za mnie. Ale potem i tak dalej przyszła ;D Poznała jeszcze kilka innych koni ;P  A oto to zdjęcie o którym mówiłam przedtem ;3

A wy jak spędzacie wolny czas z waszymi psiakami ? 
(odp. w kom) 

1 komentarz:

  1. fajny bloog będę odwiedzać ;)
    ja nic nie robię z psami bo to są bardziej mamy
    nie daja do siebie podejść i są dość stare chciałabym yorka ;)

    OdpowiedzUsuń