poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Mały leniuszek ! ;*

Siemka. Dziś byłam u moich dwóch babci razem z Sisi. Była jakaś zmęczona i u każdej cały czas spała lub leżała, ale potem zaczęła ścigać kota. Kotek  nazywa się Tymek. Potem wzięła jakiegoś pluszaka i chwile się nim bawiła. Poszłyśmy też na łąkę, ale byłyśmy tylko chwilkę bo zaczął padać śnieg. Ale zdążyła poskakać przez strumyk i cała zrobiła się mokra od trawy.Za niedługo będę ja kąpać i pewnie dodam post o pielęgnacji yorków. Potem oczywiście nie pozwoliłam, żeby sobie tak leżała i poszłyśmy trochę pobiegać. Moja babcia mieszka raczej na górzystym terenie więc troszkę wspinałyśmy się i biegałyśmy. No, ale znowu zaczął padać śnieg ;/ więc musiałyśmy wracać do domu.. Potem w domu bawiłyśmy się w przeciąganie liny itp. A tu macie jej zdjęcia ;)

                                                         U mnie w domku !
                                                         U mnie w domku na kanapie ;*

                                                     U mnie w domku na moich kolankach ;*
                                                                 

                                                              U babci na kocu ! 
                     






U mojej 2 babci na jej łóżku ! 




To ryle paa ;* 

5 komentarzy:

  1. Jej.. nawet mój pies nie jest tak leniwy :D
    A co dopiero Sisi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha oglnie to taka leniwa nie jest ;D Tylko wtedy jakos tak że jej się nawet pić nie chciało ;3

      Usuń
  2. Heh, leniuszeek.Dodaję sie do obs. i dodajemy blog do polecanych :))
    Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Jak uda mi się dodoać dodatek polecam blogi to też was dodam ;D

      Usuń
  3. Sisi jest taka Sweet ! Brak słów ( w sensie pozytywnym )

    OdpowiedzUsuń